Gjort idag;

Hejhej!
Vad har ni gjort idag då? Jag åkte till vällingby, sen efter skulle jag gå på studentskiva hos grannen, och efter det så följde jag med ebba och effi till stallet. Det var ebbas bror som var studenten;). Det var trevligt/kul och mycket gott.
I stallet red jag inte utan det var bara ebba,men jag och effi delade ut lite hö och pratade lite.
Och nu är jag hemma, men jag kan inte titta på tv i vardagsrummet för där är emil och typ 5 andra. Så jag snodde hans data istället.
Juste nu har vi lämnat den andra datan till en kompis som skulle kolla på den, och så hoppas vi att den blir fixad!.

Idag var det första dagen på sommrlovet, ``och det har varit härlig sol, och men har ´bara njutit av vädret´´ skulle man ju vilja säga, men så är det inte, snarare tvärt om, det är rgningt och kallt.


Juste jag är en finalist som veckans blogg hos nicole bambi! Och jag skulle gärna vilja vinnna, det skulle vara skit kul! Så snälla rösta på mej! Klicka bara här för att gå in och rösta, men ni måste skriva nr 2 för att rösta på mej annars gills det inte.SNÄLLA RÖSTA! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0