21.15

Hej! På matchen idag gick det väll sådära, men bele är skit bra och jag tycker att vi spelade bra, fast dom gjorde mål. Vi fick upp passnings spelet och fick anfall. Och alla i laget spelade på bra.
Nu har jag duschat och klätt på mej, jag tänkte plugga lite glosor och titta på desperate housewives. Sen tänkte ja gå och lägga mej, jag börjar någulunda tidigt imorgon, men slutar 10.40 tror jag. Studentrna i våran skola ska har nån student lunch så jag har bara 2 lektioner imorgon, och gissa vad? På torsdag har jag bara en lektion, och slutar 9.20, fett najsig vecka!. Aja, sista inlägget för dagen så god natt♥

Gjorde ett litet snabbt kolage på när jag spelar fotboll från en innomhuscup när jag hade tråkigt och internet krånglade;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0