17 juni-stan

Hejhej!
Sry för dålig uppdatering, men imorse så skrev jag faktiskt ett inlägg men det var nåt fel med blogg.se.
Men iallafall så har jag, emma och emma varit i stan.
 Emma tog med sin kamera, så först åkte vi till stan, sen så tog vi tunnelbanan till slussen, och där stannade vi och b.la åt, och emma fotade lite, sen så gick vi till,eller igenom gamla stan och kom fram till vattnet vid östermalm, för att sedan gå igenom där och komma till city. Så det har blivit mycket gång och så idag, men det var rätt kul, för i gamla stan var det fett mycket turister och sådant, det var typ 100 mår sen jag var där känns det som.

Ikväll;
vet jag inte riktigt,förutom att jag måste fixa pankakor till min lillasysyter, mamma och pappa ska åka och kolla på emils match.
Och så ringde pappa mej och frågade om jag ville jobba på hans jobb imorgon, så det blir antagligen en lite tidigare kväll..


Jag har ju veckansblogg här i bloggen, och jag tänkte utse 3 st finaliste senare idag.
Så länge ha en bra dag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0