Freedag! :D

Hej! Nu är jag hos emma, har packat mina saker och ska vara här hela helgen från och med nu, vet inte hur jag ska stå ut.. Haha, nej skoja bara, det ska bli kul att vara här, och jag tackar så mycket!.

Men data funkar dessvärre inte nu heller, och ni kanske vet hur jag är, jag får damp!. Men men..
Nu är jag skit hungrig. Men emma säger att dom inte har nåt gott hemma, men det tror inte jag på, hehe. Dom har alltid nåt gott hemma.
Vädret idag är, som vanligt, grått,regnigt,blåsigt och kallt. Inte det bästa precis. Man eller jag blir inte lika glad, jag är mycket gladare och piggare (på nåt sett) när det är sol och varmt ute.
Men nu tänkte jag och emma gör iårdning lite mat, puss!

Bild; Tagen av emma, på mej, med emmas lilla syster på ryggen ;).

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0