Dagen

Hej allihopa.
Sorry för dålig updatering, men har inte riktigt haft tid, eller jo på sätt och vis. Efter jag skrev det första inlägget så började vi göra lunch, sen tittade vi på film och efter det var jag tvungen att åka till stallet (som varje lördag). När jag red gick det bra. Jag fick Dondy och vi red ut som vanligt. 
Efter det åkte jag bara hem och duscha, sen cyklade jag, ebba, emma och hennes syster till Kina Thai och köpte middag. Påvägen dit träffade vi Linnea och hon skulle sola. Vi pratade lite med henne, sedan gick vi in och köpte middag. När vi kom hem så åt vi middagen (såklart, hehe). Vi satte oss vid datorn och fotade Ebba lite, hon ville ha en ny header. Ni kan få se några av bilderna och sen satte vi på en film på fyran men den var lite tråkig så vi satte på Wild Child istället. Och nu sitter vi här. 
Hur har eran kväll varit?  Juste Sverige förlorade mot Danmark med 1 - 0 på Sveriges Nationaldag och allt. 

 
Modell: Ebba, http://ebbaelwira.blogg.se

Godnatt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0