5 juni-sista skoldagen, typ.

Hejhejhejhej! Jag vet att jag bara blogga en gång igår, men det var bara för att min data var cp, den blev helt blå och man kunde inte få bort det, om man inte stäningde av datan, jag prövade sätta på den några gånger men det blev samma. Men sen sa mamma att vi kunde dra ut data sladden så att datan inte fick nån ström eller vad man ska säga,sen lät jag den stå.
Och ni undrar kanske varför jag kan skriva nu, men det är för att jag sitter i skolbiblioteket.
 Igentligen har vi svenska men jag och en kompis louise sa att vi skulle låna böcker, men fastna vid datan istället. hehe.

I helgen åker min familj bort till landet, men jag ska rida både på lördag och söndag, och har match på söndag. Så jag ska stanna hemma och sova hos emma flygare hela helgen, så bloggen kommer rulla på nästan som vanligt.

Men men, nu måste jag snart gå innan läraren märker att viär borta för länge, puss hej!

Den här biken vill jag låna, men dom har inte den..
Emma

men du ska ju låna den av mig !:)

2009-06-05 | 18:29:53
Blogg: http://jageja.blogg.se/
Anonym

Den MÅSTE jag köpa!!!

har läst dem andra två:)

2009-06-05 | 18:46:37
Blogg: http://vocha.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0