4 juni-till v-by

Hejsan! Eller ska man säga god morgon? Nu har jag slutat, eller jag slutatde 10 över 9, så är hemma nu. Det är lite svårt att förklara så här nät man skriver och jag har rätt bråttom så.. Men men. Jag och emma tänkte ta oss en tripp till vällingby lite. Det regnar men det gör inget, man är endå mest inne ;)
Jag sitter på min brors bärbara data, min är helt cp, det fackar sig hela tiden! Det kommer upp nåt blått skit. Så jag har inga bilder på den här datan men vi får se vad vi kan hitta ;) Aja måste gå nu, puss, hörs.

Jag hittade en bild från när vi var i spanien.
FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Härligt!

Det är bara bra med mig :)

Okej, jag har också tränat fotboll innan :P

2009-06-04 | 18:45:51
Blogg: http://fridasjoblom.blogg.se/
jenny

SV: har varit i skolan och sen har jag varit med min kompis Gliki och nu ska jag väl gå och sova :)

2009-06-05 | 00:02:45
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0