22.59

Hejsan! Vad har ni för er då? Jag sitter här med emma och vi äter båran till thatade gratis glass från glassbilskillen. Hehe, den är good ;).
Vi har tittat på wild child. Den var välldigt bra tycker jag. Fast den var inte som jag trodde att den skulle vara, allt hände liksom ibörjan och det gick så fort. Jag trodde att man skulle få se hennes bortkämda liv mer,men annars var den jätte bra, och jag skulle rkomendra den!

Haha, emma har ju sitt rum vid vägen och ett fönster ut mot vägen, och nu så sitter vi och lyssnar lite på några fullisar som skriker åt varandra, antagligen har dom tagit studenten.
jenny

sv: haha, vad coolt :) vi e bästavänner nu ! kram,

2009-06-06 | 10:15:36
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0