20.34-sista

Hejsan!
Hur äre med er då? Med mej är det sådär. Jag är på j*vligt dåligt humör och jag är j*vligt klantig. Men aja, det är inget jag tänker ta upp här.
Nu är Emma här, jag behövde hjälp..
Matchen gick väll sådär, man kan väll säga att det blev 2-0. För vi spelade inte bra första halvlek. Andra halvlek började vi spela boll iallafall.
Nu sitter jag vid min brors data, min funkar inte, -.- . Mitt finger som jag stukade eller nåt känns iallafall bättre.
Clara och emma sitter och spelar 3 i rad, och jag tror att det går rätt bra, Emma vann 1:a och clara dom 2 andra. 
Aja, sista inlägget för 7 juni 2009, så jag säger;

Eftersom min data inte funkar så kan jag inte lägga in bilder, jag hittar inte sladden till kameran heller, hans data kan inte ta bara minnes kortet.. Men aja somsagt sov gott ;)
Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej, tack för din anmälan! :)

Hoppas du får en bra dag.

2009-06-08 | 07:24:56
Blogg: http://kamillush.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0