2 juni-regningt



Hejsan!Nu är jag hemma från skolan. Dagen har bestått av regn och skola. I skolan var det väll okje, vi hade håltimme första lektionen, och idag var jag på min sista franska och matte lektion. Kändes riktigt könt faktiskt. Nu är det bara en  vecka kvar i skolan, det känns också könt, sen är det SOMMARLOV! Kan ni fatta det? Jag kan inte, vårterminen har gått så himla fort!
Aja, ikväll är det match som gäller, hoppas att allt regn har slutat då. Det är lite skönt om det duggar för då blir man inte så varm, men inte att det spöregnar.. Så för mej är det bara chill på gång, ska värma mej lite och fixa mat och bara ladda inför matchen, laget vi ska möta är jätte bra, elitnivå. Mer vill jag inte säga, men vi får se hur det går.
jenny

sv: hehe ok :) gjort nåt kul idag?

2009-06-02 | 15:14:15
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0