13.22-familjen kommer snart hem

Hejhej igen.
Nu är jag hemma. Kom precis hem. Min familj kommer hem snart, dom har varit på claras match pch innan det på landet.
Idag är det varmt solen skiner men det blåser lite kyligt. Men när det inte blåser är det faktiskt varmt.Och det är bra,för då kanske det håller i sig tills på tisdag, för då är det ju SKOLAVSLUTNING! :D. Kan inte fatta att det är så kort tid kvar. Vårterminen bara flög iväg, den går alltid så fort känns det som. jag kanske är tjatig men jag kan bara inte fatta att om 2 dagar har jag sommar lov, och det betyder INGEN SKOLA! Wihoo!.
Aja, nu snart måste jag sluta för min familj kommer som sagt hem, och om emil får se att jag sitter vid hans data blir det synd om mej.. Jag sitter inte vid min för att den kanske inte kommer att funka, och då får jag damp och blir på dåligt humör, och det vill jag inte. Det är ju match och allt. Juste på tal om match, vad tyckte ni om sverige matchen igår då? Jag tycker att dom spela uselt i anfallet! Dom sköt aldrig och bara passade bollen tills det var försent. Och så kom mikael nilsson fri vid målet och så passar han till en motståndare? Och så brände vi en straff, kommer inte ihåg vem, men en sak vet jag, att om zlatan hade fått skjuta straffen så hade det stått 1-1.Aja, hör av mej kanske senare, puss hej!

Bild; hästen jag brukar rida på dondu heter han men idag fick jag som sagt kim ;).
Kamilla - Fotoblogg

Sv: Tack för din röst och hoppas du får en bra dag! :)

2009-06-07 | 18:00:52
Blogg: http://kamillush.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0