10 juni-regnigt

Hejsan alla och god morgon! Hur är det med er? första dagen på sommarlovet ser inte bra ut på vädret. Det är grått, kallt och det regnar.
Idag kanske jag ska göra nåt med emma,linnea,jenny och emma, men vet inte. Det blev så mycket krångel om vad vi ska göra, eller vi bestämmde att vi skulle till v-by men sen vare typ bara jag som skulle äta eller nåt :S, hehe. Så nu vet jag inte vad vi ska göra. Men når blir det väll, men jag hör av mej senare, måste sminka mej nu, puss hej!

Bild; tagen på landet, tycker att den blev cool!
Nicole ( Nicolebambi )

Du blev nominerad i veckans blogg av sommarfreak.



du gick vidare i min veckans blogg tävling ( tävlingen kommer upp om cirka 10-20 minuter )

2009-06-10 | 15:41:24
Blogg: http://nicolebambi.blogg.se/
jenny

sv: idag har jag först städat i skolan och sen typ chillat och provat skolavslutningskläder tills imrogn, och du`? kram<3

2009-06-10 | 21:19:21
Blogg: http://jend.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0