1 juni

Hejhej! Idag är det ju första juni som ni kanske vet. Och solen är framme och värmer idag med.
Skolan var väll en vanlig skol dag. Jag gick lite i mina nya skor, jag typ gick in dom lite. Så att jag inte får ont av att dom är hårda eller för att jag är ovan med klackar på skolavslutning. Jag fick lite ont och höll på att få skavsår och så brände det lite i fötterna, men det är väll så det är i början på ett par skor. Eller det brukar ju vara så innan man hunnit gått in i dom ;). Och idag premier använde jag min nya maskara ochskå, jag hann inte ta på så mycket för jag blev lite sen, men jag tycker att den funka rätt bra, men vi får väll se mera imorgon.
Sen har jag inte så mycket mer att berätta. Jag ska gå till ebba sen för vi ska ringa till en medryttartjej.
Jag var nyss ute och tog lite bilder, ni kan få se några senare, jag måste bara fixa dom, hehe.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0