17 juli-härligt!

Hejhej:) Vad har ni gjort idag då? Jag har legat på stranden idag igen, varmt!. Havet är så fint ibland, som idag. Det var jätte klart och ganska långgrunt. Men man såg exakt vart man gick och så, det var som glas, man brukar ju säga glas klart;). Och jag överdriver inte nu, men såg varenda lite fisk som simma förbi. Juste, jag såg en krabba som var lika stor som min näve typ.Vattnet hade en bra tempratur också, jag vet inte vilken, men asså det var lixom svalkande när man kom i, men sen när man vant sig så blev det varmare men endå svalkande, det är lite svårt att förklara;).
Dom sista 3 dagarna har verkligen varit soft, det har varit brännande hett, lite vind också, klart vatten (speciellt idag) utan maneter eller brännmaneter. Nice!

Har ni smakat värdens godaste chips? På vägen hem från strande stannade vi vid ett par affärer, och mamma/mormor köpte chips, potatischips gjorda på färsk potatis. Dom var skit goda!.

Juste! En sak till;). Imorgon så ska jag, mamma,emil och clara ut med med kusinerna, och gå i bergen. Där som jag berätta om innan. Fast nu kan vi komma längst upp, och enligt bosse (morbror) kan man kanske, om målnen ligger lågt, vara över dom, lite coolt va?. Fast jag vet inte om vi kommer vara det, men kameran hänger med såklart!. Jag tror att det kommer bli bra och fina bilder. Tycker att det ska bli kul! Fast vi kommer få gå upp vid halv 8-8.. Det är den sämre saken, höhö. är inte en morgon människa!.

Men nu måste jag gå och ta nåt att äta är jätte hungrig!. Puss hej!

Bild; tagen igår, den är på mej i backspegeln när vi var påväg till stranden;).

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0