18 juli-gott med munkar

hejhej!
Vad gör ni? jag och clara satt och spela ett beroende framkallnde spel på minclip.com, skywire. Har nån spelat det nån gång?.
Idag har det varit åska och blixtrat med regn, så det blev ingen bergs vandring med fina foton.. Men men, jag har varit och handlat idag med mamma, mormor, emil och clara. Men där stötte vi på kusinerna;). Dom skulle också handla. Jag tänkte köpa ett par lätta flipflopps, fast dom var stora vid tårna och små ihälen, så jag palla inte lägga en 50 lapp på dom. Dessutom måste jag spara också. Jag köpte också nästan ett kilo godis till bilresan imorgon.

Juste glömt att berätta; Åker hem imorgon. Kommer att kunna blogga mera då :). Men jag åker igen på måndag..

Bild; Det är munkar, vi köpte det idag med, jag älskar munkar med hål i! höhö;D Ser det inte gott ut?
Emma

hejsan! förlåt om jag stör. ville bara kika in och berätta att du har en jätte fin blogg. Och även fråga dig en sak kan du svara på dagens fråga i min blogg? Dagens fråga handlar om; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



I samma inlägg finns det en video av ett spöke som troligen visas vara Michael Jackson. Kommentera gärna vad ni tycker om videon. Ärlighet tack! Va helt ärlig när ni kommenterar! :D



Jag gör icke reklam för min blogg!



Tack!



EmmaE.

2009-07-19 | 01:33:02
Blogg: http://emmaeriica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0