Är hos mormor

hejhej!
Hejhej! Nu är ja hos mormor, jag sitter vid emils data. Men det kostar pengar. Så jag får skynda mej. Förlåt för att jag inte sagt att jag åkt, men jag hann aldrig göra det, mamma höll på med min data för att fixa virusskydd, och jag var tvungen att packa. Vi åkte igår med tåg. 5 timmar sammanlagt blev det.
Jag kommer kunna lägga ett inlägg ungefär varje dag på eftermiddagen/kvällen.
Jag kommer åka hem från mormor på lördag om 2 veckor, men då kommer jag direkt åka till landet och stanna där i en eller 2 veckor, så jag kommer vara borta i ungefär 3-4 veckor.
Men nu håller tiden på att gå ut, hörs senare. Sry för bildlöst inlägg..
E M M A

hoppas du har det bra, gumman :)

2009-07-05 | 23:40:53
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0