Länge sen nu

Hejhej! Länge sen nu!. Men jag är hos mormor, och då blir det inge mycket blogg. Men men, nog tjatat om det.
Idag har jag varit på loppmörknad med kusinerna. Det var kul och jag hjälpte att sälja en massa också. Själv sköpte jag inte mycket, en väska. Den är lite och mörk mörk blå, blev nöjd med den. Och vet ni vad?! När jag står där i ståndet, eller vad man ska säga, så går det förbi en tant MED MUSTAGE OCH SKÄGG!?. Haha, och så var det en annan som var klädd helt i råsa, och jag menar allt! Då kan ni gissa vilken hårfärg och vilken färg hon hade på läpparna(som läppstift asså) råsa/lila hår och lilaglansigt läppstift, haha.
Dom närmsta dagarna har det varit rätt grå, och lite regn också. Men nu börjar det bli lite sol.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0