23 juli

Hejhej!
Hur äre med alla? Dålig med blogg nu, man DET ÄR SOMMAR! Man är bortrest och kan inte blogga.
Men men, idag har jag vait på arosfortet med några kompisar. Trevligt. Mitt lag vann, girlpower! :p.
Och igår var det fint väder!.På morgonen åkte jag och plocka jordgubbar med li, dom är mycketgodare då. Sen så åkte vi till stranden och badade, efter det så skulle jag jobba ihop lite pengar till idag;) Sen hjälpte jag li med hennes jobb, hon ska se till att stranden är fin och bra, så jag fick klippa lite gräsmatta ;).
Nu idag ska jag sova hos li.
Och imorgon ska vi in till stan:). Och på lördag ska jag på märknad medn familj,li och claras kompis ella. Så dom 2 dagarna som kommer är bokade :p..

Gammalbild på mej, från förrahösten.;)
E M M A

SVAR: hehe tack :)

Hur har du det?

2009-07-27 | 12:13:16
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0