3 juni-fredag

God morgon!
Imorse har inte varit en bra morgon för mej! Gissa hur jag vaknade? Först så hörde jag lite buller, men jag trodde bara att det var företaget som ligger framför oss som höll på, men sen lite senare (typ en min) så hör jag ett till, och nästan direkt efter så hör jag min lillasyrra och hennes 2 kompisar springa till köket och skrika. Så då gick jag upp, sätter mej vid TV;n men där får jag tydligen inte sitta för dom skulle sitta där.. Men sen efter typ 5 min går dom därifrån endå. Sen efter ett tag frågar dom om dom fick baka, och jag sa att dom var tvugna att städa efter sig då, men det ville dom tydligen inte, så dom smög ut ist. Fast fattade inte varför dom smög.. Men sen när dom kommer in så ringer det. Och då svarar jag och börjar prata lite med pappa (pratar inte länge, typ 2 sek?)innan clara kommer och greppar tag i en annan telefon och börjar skrika att det är hon som har ringt han och att hon ska prata och blablabla.. Så jag lägger på åt henne, då slår hon mej allt vad hon kan. Och aa, jag får bara damp på sånna jobbiga som hon!!!!.Så nu är jag sur, bra start på dagen va? Aja, det var min morgon hur har eran varit?. Juste efter åskan imorse, så blev det sol, så nu är det fint igen..
Så nu blir det också ett bildlöst inlägg.. hörs senare.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0