V-by och packa

Tja!
Hur äre med er idag då? med mej är det bra. Jag ebba och emma var i v-by förut idag. Och jag hittade massor av finakläder som jag passade i, jag tittade bl.a på ett par jätte fina jeanslegings, och en klänning på gina tricot.
Och nu är ebba och emma här vi ska packa, för jag ska åka bort i helgen.Ebba och jag driker varm oboy med visp grädde, mumms!. Och vet nu vad? min söta lilla pappa ska köpa ett minnes kort till våran CANON EOS D400 :D. och där hos min kompis så är det jätte fin natur! så jag kommer nog ta många och fina bilder.
Dagens outfit:

Det blev en enkel idag med.
Jeans(pussochkram)-gul och blå
Munkjacka-esprit
Tröja-gina trcot
Men nu ska vi äta lite, men vi hörs väll senare.puss&kram.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0