2 dagar

Hejsan, länge sen nu, eller?
Men jag har en förklaring. I onsdags gick jag hem till hanna efter skolan med Emma, sen så sprang jag hem från hanna på 5 min bara för att jag hade glömt bort tiden till gröntkort. Och idag så har jag bakat en tårta med niki louise emma och niki. Jag kan tyvär int säga vad vibakade för det är hemligt till imorogn. Men det blev ett mäster värk gjort av bara händer. Men bara lugna jag ska ha med mej kameran imorgon och ta kort på tårtan innan den blir uppkäkad ;). Vi bakade tårta bara för vi i våran skola har tema dagar, med typ friends tema.
Och imorgon ska det bli bokstavs tävling, då har alla klasser fått en bokstav(vi fick T) och så ska vi göra en show(eller hur det stavas?..) med nåt som börjar på T. Men alla klasser har fått olika bokstäver. Och det var också ett spciellt tema på tårtan nämligen sagor/serie figurier. Först trodde jag att våran show skulle bli ett fjasko, för allt var helt rörigt igår och så. Men idag så tror jag faktiskt att det kommer bli bra, själv är man ju kaveljér. Jag ska precentare allt till våran klass. Och Mer än det här kan jag inte säga: men vi ska göra ``talang 2010´´. Jag kommer ta med kameran och fota lite som sagt, vårat uppträdanden kommer bli roligt för vi har med lite udda saker,hehehe..
Dagens outfit:
Nej det blev ingen dagens outfit idag heller bara för att datan laggar när jag ska lägga in bilden..
Men jag tänkte se på lyxfällan. Det blir nog en tidigare kväll ikväll för jag börjar kl:08.30 imorgon "/.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0