Fullt

Heejsan!
Förlåt för dålig update!Men jag åkte till effi´s polle efter skolan för att hon var sjuk. Och sen direkt(nästan) efter det så var det grönt kort kurs som jag skulle gå på och när jag kom hem så skulle jag duscha sen äta och jag åt framför tv:n till andra avenyn..Men hur har eran dag vait? min var väll bra tills dom 2 sista lektionerna kom.. För först så hade vi franska, det var inte så tråkigt men när alla hade satt sig så svslöjade hon(våran franska lärare) att vi skulle ha ett prov i franska direkt efter sport lovet! Och på provet skulle vi kunna klockan och massa sånt. Och vi hade inte ens gått igenom det innan.. Och sen sista lektionen så var det ju matte prov.. Och jag tror inte alls att det gick så bra för mej.
Dagens outfit:
 
Ja det blev en enkel och vanlig idag:
Tröja(ucla)-bikbok
Linne-H&M
Jeans(puss och kram)-gul och blå
Strumpor-Fått,xd.
Och imorgon har vi halv studie dag, och jag och emma har lunch 11:40 till 5 i halv 1 så vi slutar 11:40. Det var nice iallafall. Så då tänkte jag ebba och emma åka till v-by och kanske äta nåt och sen åka hem till mej för jag behöver packa. Jag ska iväg över helgen och torsdagen å fredagen. Till en kompis. Hon som jag visade på bilden om nu skrollar ner lite bara. Mer vet jag faktiskt inte, Eller nu tänkte jag gå och lägga mej och träna glosor. puss hej och god nat!<3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0