KONSTIGT VÄDER!

Hejsan alla snälla!
idag har jag inte gjrt så mycket förutom träning typ..Och innan idag så var det typ värsta snöstormaen, men den varade ityp 10 minuter :s. och sen började det snöa vanligt fast med ovanligt stora snöflingor. och nu har det slutat.
Ikväll:
jag skar iväg till dom som var hos oss igår, och ikväll ska jag inte glömma att ta bilder. Jag glömde ta kort igår ;). Det är typ tjej kväll. Men nu måste jag sminka mej, puss hej!

En bild från när ebba och emma har sminkat mej ;). Jag brukar tycka att närbilder på mitt face inte brukar vara så fina, men man mäste bjuda på sig själv ibland. Och dessutom var sminkningen jätte fin tycker jag, vad tycker nì?
louse

va söt!

2009-02-28 | 19:58:26
Blogg: http://loux.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0