Jag är utmanad!

 Snusar du?
- Nej usch! Jag hatar det, och det luktar så äckligt.
Röker du?
- Nej
Gör du frukosten själv?
- Ibland,ibland inte..
Har du suttit i rätten?
- Nej?
Har du slagit ner någon? 
-
Nej, eller om att jag har bråttat ner min lilla syster räknas så, ja.
Har du pussat någon av samma kön?
- ja
Har du varit på strippklubb?
- Haha, nej
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Jag tar en pappars bit nedanför eller i näsan, fast det var ett tad sen..
När grät du senast?
- För typ 3 dagar sen tror jag..
Vem kan du prata om allt med?
- Mina nära vänner.
Har du solglasögon?
- ja, fast dom är borta.hehe.
Skriv en mening på engelska
- I don´t know what to write?..
Vem pussade du senast?
-Kommer inte ihåg..
Vem kramade du senast?
- Emma
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Hmm.. Det är 2 saker, men vinna massa pengar är en av dom 2.
Vad heter ditt hårspray du använder?
-Nåt märke som typ heter d:fy
Vem gillar älskar du?
- Mina närmsta och, och alla mina vänner.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Grå med ett vitt linne under,xd.
Känner du någon som heter Niklas?
- Ja, eller min brors kompis heter det.
Har du bärbar data?
- Nej men min mamma och min bror har.
Är du blyg?
- Ja,ibland
Vad tänker du på just nu?
- Att jag ska gå ut och hämta en drika och sen börja se på filmen ;)
Vad ska du göra nu?
- Haha sa det innan, se på film.
Vart hittade du den här listan?
På Sommarfreak.blogg.se´s blogg och från hennes blogg gick jag in på den som hade den här från början och läste mer om det för det verkade kul, xd.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0