Inga pengar!?

Hej!
Jag var ju i vällingby odag, för att köpa nytt.. Men när jag kom till välling by så visade frt sig att mina pengar hade lagts in på pappas konto ist. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad arg jag blir! men jag och emma tänkte åka och shopa imorgon istället. Men fast jag märkte att jag inte hade några pangar så stannade jag lite i v-by med emma och ebba. Emma skulle köpa chinos, maskara och foundation borste, men det får ni se mera om på hennes blogg. Men efter ett tag så kunde jag inte vänta längre för jag hade inte ätit nån frukost så jag och emma åkte hem till mej och åt lite pizza från frysen med viktöksbröd och vatten med en semmla efter. så nu är jag så mätt att jag nästan exploderar.
Men nu ska jag ta kort på emma och hennes nya chinos m.m.

här är en jätte söt bild på emma.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0