Fullspeckad dag.

Hej hej!
Hur har dagen varit? Min har varit rätt fullspäckad. Jag fick ju gå upp kl.08:00 och åkte till min pappas jobb, sen direkt efter det så åkte jag till träningen och bytte om i bilen och efter träning så åkte jag direkt till stallet med ebba och effi och sen efter jag hade ridigt åkte vi till effi´s stall och kvällsfodrade. Och nu sitter jag här framför datan och jag ska snart hoppa in i duschen.
På träningen idag var det ganska roligt faktiskt, jag hade lust att springa av mej efter att ha suttit stilla och packa om massa kartonger (det gjorde vi på pappas jobb). Men ridningen gick inte så jätte bra, iallafall inte i vänster varv.
Men men nu måste jag duscha efter dagen, hör av mej senare.♥

Här ligger min söta lilla katt i min säng.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0