Fredag den trettonde

Hejsan!
Har ni fått någon otur idag? Det är ju fredag den trettonde. Jag och Emma har precis varit ute och fotat mig, jag var som typ hennes modell. Några av bilderna blev faktiskt fina, tycker jag. Jag sa ju förut att vi hade temadagar i skolan och idag var sista temadagen. Så det var en rätt skön dag idag i skolan. Första timmen så klippte vi och klistra lite i en halvtimma. Sen så tränade vi på våran uppvisning. Sen så sätte vi ihop hela programmet och körde en repetition. Sen så var det mat och det blev hjärtplättar med sylt och grädde, mmmmm! Och efter det kom själva showen, 7b kom tvåa, dom var skit duktiga, dom var körslaget, grattis! Nu är jag som sagt hos Emma och har tagit bilder. Ha en bra helg! puss och kram.


Bild tagen idag. Vad tycks?
Amanda

Fin bild

2009-02-14 | 21:40:36
Blogg: http://amandiss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0