Cup

Hejsan!
Nu är jag hemma! fast det har jag varit sen halv 2 idag. Men jag hann inte skriva, det var fotbolls cup idag. Och jag skulle bara hem och fixa lite och byta om och lite så. Men cupen idag: jag tycker att det gick bra spelmässigt! vi spelade bra och passarna blev bra och fina löpningar. Men vid vissa tillfällen var vi inte riktigt på hugget. men vi spelade bra. Men om vi säger poäng mässigt, så gick det väll inte strålande bra precis.. Men men.Nu snart ska jag gå och lägga mej är jätte trött!. God natt och sov gott, pussar!
 
Här är en bild på mej när jag står mitt ute på isen. och det bredvid mej är en flotte.
emma

Svar:

aah, tack! :)

2009-02-23 | 10:27:41
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/
Anonym

vem är ute där på vattnet? p.s//snygg bild

2009-02-26 | 12:03:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0