27/2-09

Hej!
Vad gör ni? jag, emma och min lillasyster har precis jobbat klart. Innan det var vi och köpte och åt kebab, MMM!
Så j*vla gått! Men nu sitter vi bara och finderar vad vi sja göra..Emma och clara står och fotar på katten, majsen. Fast clara håller bara i katten,xd. Jag är jätte sugen på glass men jag har inga pengar ute och orkar inte gå ner till kiosken för den delaen heller. Men vi hittar säkert nåt. Jag kom på att vi kunde spela poker, jag kommer äga dom om vi kör det! hehe. Innan vi kom in och börja fundera på vad vi ska gör så var vi ute och tog kort, här kommer lite bilder:







Ja det var några bilder,xd. Men nu ska jag och emma gå ner och köpa godis till ikväll, jag får gäster. Kommer nog inte blogga så mycket mera idag, men det kommer nog komma bilder imorgon om kvällen. puss!

sarinja

gullig blogg :)

hur gammal är du? ^^

2009-02-27 | 16:06:56
Blogg: http://sarinja.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0