27/4-09

Hejsan. Sry för dålig uppdatering, men efter skolan så gick jag bara hem och tog en macka sen åkte jag till min kompis häst. Sen efter, eller jag kom väll hem vid halv 8 kvart i 8, sen så skulle jag gå upp till emma, hon hade några kläder som jag kunde få. En klänning och en vesk och ucla tröja och lite sånt, Och klännigen tänkte jag ha imorgon, tack så mycket emma! det är jätte fint:).Ja, men vad har ni gjort idag då?


Bilder; Visste inte vad jag skulle lägga ut, så det blev dom hära ;)
Emma

jo det kan jag väll! Fast inte idag, årkar inte ;) Men du kan ju skicka en bild till min mail som du vill att jag ska göra så gör jag den när jag har tid.

2009-04-27 | 21:51:35
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0