Dagen på skansen

Hejsan!
Nu är jag hemma från skansen med klassen. Det var rätt kul faktiskt. Eller det var roligt att se alla djur och så, vissa var söta vissa var fula och andra var både och. Vi såg bl.a. babianer, sälar,apor och massor av fiskar. Jag tog med mej den lilla kameran så ni kan få se lite bilder.

När vi skulle gå och äta så var det massa fåglar och massa sånt där, och så kastade niki ut en bull bit på marken, och sen efter det började typ alla fåglar bli galna! om typ dök ner jätte nära oss och flög precis ovanför våra huvuden, så vi blev skit rädda!. Sen så sa niki att det fanns en karamell affär med jätte goda karameller i. Så vi gick typ igenom heela skansen och fråga massa vart det låg. Och vi gick igenom en buske för att komma till en liten gammal dags stan i skansen, så gick vi in i nån affär som hette konsum, och hon som jobbade där sa att den hade stängt eller nåt, så då köpte niki ett paket karameller som hon (trodde) smakade hallon, hon sa att hon var typ säker, fast jag sa att hon inte skulle köpa dom så gjorde hon det, och gissa vad dom smaka? LAKRIS! Och sen så råkade jag stå och känna den vidriga lukten av fågel bajs, bara för vi skulle stå på nåt staket..
Men iallafall, här kommer lite bilder:















Bilder: Det här var en del bilder, men jag tog inte med på alla djur som jag tog på det skulle bli för många då ;).

Snart;
Så kommer emma, vi ska göra mat plugga på engelskan och sen gå på träning, fast det är rätt lång tid till träningen börjar, Den förjar halv 7. Men måste gå och börja med nåt att äta. hörs nog senare. puss.
Emma

ooo, diggar dom två sista bilderna!! :-P

2009-04-24 | 15:23:28
Blogg: http://jageja.blogg.se/
NIkioLouise

EMMA TA BORT FAN VA TASKIGT! AAAAAIII

2009-04-25 | 09:22:52
tunnis

fyfanvilka fula tjejer asså bre, aboo, ta bort annars döööör jag liksom.. :(

2009-08-03 | 06:14:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0