Rädd för kossor


Här ha man skrapat ihop lite nytt och fint igen. 3 st söta trosor med betty boop på(eller hur det stavas) . En tub kiol, den jag pratade om igår. Och ett linne med nåt mönster på från JC. Jag gillade inte deras kläder förut men nu har dom blivit finare, och rätt billiga.. Tycker jag iaf. + en BH som jag har på mej, xd.
Dagen;
Jag och emma var ju hos våran kompis häst idag. Det var kul och jag red. Emma gick efter och tog massa fina kort. Hon tog kort på några kor som stog i en hage, och fanta blev skit rädd för dom. Fast jag var typ 30 meter ifrån. Så jag red bort lite, sen när jag kom tillbaka så kom emma och ba: jag har fått skit bra bilder!. Och då började en tjock hårig kossa komma emot oss, och fanta fick typ spel! Men hon lugnade sig när vi hade kommit bort. Sen så gick allt bra.
Update;
Visst är det bra väder!? Aja nu ska jag typ börja packa lite smått. För jag hinner inte göra det imorgon. För då ska jag och emma till stan. Hörs senare. puss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0