090407

God morogn allihopa!
I morse vaknade jag av att jag trodde att det var skola, och att jag hade glömt ställa väckar klockan så jag flög(nästan) upp ur sängen och kollade på klockan. sen kom jag på att det var LOV! :D
Solen skiner ser jag. Jag och emma ska kanske åka nånstans idag, vet inte vart bara ,xd. Men vi får väll se ;). Jag måste packa det sista också. Idag när jag loggade in på bloggen så hade jag fått 13 nya kammentarer i min tävling! Och det är bra tycker jag. Men några av dom kommenterade/gissade på fel inlägg. Det står `` Gissa motivet´´ som över skrift på inlägget. Så för att gissa skrolla ner 2 inlägg.
Men nu snart kan man höra min mage kurra, så jag ska gå och göra frukst.

Bild: Min andra katt sessan, ute i solskenet.

Frida

Å vilken pufsig katt! Den är jätte fin!

2009-04-07 | 15:18:49
Blogg: http://hjartatsmening.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0