Stan

Hejsan!
Det blev att jag och emma åkte till stan. Det var trevligt, hittade tyvär inget som jag skulle köpa, jag var nära på att köpa en lite väska och ett par örhängen, men det var i den första affären jag och emma gick in i så vi bestämmde oss för att gå lite och komma tillbaka senare, men det glömde vi x). Jag tror att jag och emma gjorde rätt med att åka hem när vi gjorde det, för det ser ut att bli regn. Eller det blåser med möska moln. Men emma fick skavsår också..
Update; Ja nu är jag som sagt hemma, och sitter vid datan med ett glas fanta. Ska nog ta lite glass också blev så himla sugen ;). Ikväll äre ingen träning, så nu ikväll blir det tv kväll. Först äre oth(one tree hill) och se äre gg (gossip girl) Och efter det wp(wipe out) och så får vi se om jag pallar se på van veteren..


Nu börjar oth, puss.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0