Och så lite mer hästar


(hund)




Här var lite till bilder. Fast det var bara en bild på fanta här, det var hon med träns.
Update;
Jag kom precis ner från vinden. Vi hade låtit lukan och stegen vara nere sen jag hämtade resväskorna. Och sen när pappa ska ta upp skriskorna och de. Så (tror) ser pappa en rotta på vinden, en jätte stor. Men sen när han riktar lampan mot den så är det våran dumma katt, majsen.Då hade han klättrat(på nåt sätt?)upp för stgen och så går han omkring där. Och vi har inte golv på hela vinden bara på en del. Och han går runt där vi bara har issolering(vet inte hur det stavas) där vi inte kan gå. Och luktar. Så jag fick gå upp dit och ropa och prassla med saker. Men det blev ännu mera problem när vi skulle få ner honom. För han blev skiiit rädd! Så när jag skulle ge honom till pappa som stog lite längre ner på stegen, så börja han röra sig skit mycket och så, så det slutade med att jg fick ta honom i famnen och klättra ner med en hand. Min katt är så dum ibland!
Men nu MÅSTE jag packa, hörs.
malin

Roligt att du är med och röstar. Vilka fina bilder =)

2009-04-06 | 23:14:21
Blogg: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0