Mine, yours and ours


Haha, skit kul film faktiskt!
Handlar om 2 familjer, ena har bara en mamma och andra bara en pappa. Och mamman har 10 barn, 4 som hon fött själv och 6 som hon adopterat. Pappan har 8 barn, alla är hans. Hennes man dog, hans fru dog. Och så är dom gamla vänner från highschool. Och sen en dag så träffar dom varandra på en resturang pch sen på en kryssning,han friar, hon säger ja. Och barnen trivs inta alls med varandra. det blir bara bråk.
En jätte kul film, och jag rekomenderar den, såklart!. Den går på TV nu på 5:an. Men halva har typ gått. Det är paus nu.
Ska gå och poppa popcorn, puss.
Anonym

jag har sett den den är as bra

2009-04-13 | 20:32:59
Anonym

hå jag tror jag har sett den....den är as bra//fin blogg föresten

2009-04-16 | 16:53:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0