Måndag, 20 april-09

Hejsan!
Vad har ni gjort idag då? Jag har haft fullt upp. Först så var jag ju i skolan och sen skulle jag till jennifers häst, och efter det var det bara ner till spånga för att köpa mat till imorgon, jag och min klass ska till skansen. Sen så när jag kom hem så har jag lovat att hjälpa mamma med min lilla systers rum. För det så för jävl*t ut!. Och det är var jag är nu. Och mamma hittade våran lilla nikon kamera i claras rum också, som alla trodde var mitt fel att den var borta. Men jag ska väll äta snart börjar att bli vällgigt hungrig..


Bild/bilder: Jag har fastnat lite för färgat glas ´, tycker det är ganska fint när man ser att solen skiner på dom och man ser lite glans. Vad tycker ni?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0