Hos morförälldrarna

hejsan ! :)
Nu var det länge sen. Glad påsk förresten :). Har ni letat efter påskägg än då? det har jag. Fast dom låg under min kudde. Jag har ätit vårens första GB glass nu. Vädret är strålande här! Jag och min lillasyrra har spelat lite minigolf också. Jag vann såklart :). Vi sover i hus vagnen nu, det är jätte mysigt. Jag sover i en över säng. Det är lite trångt men det är mysigt. Jag, min pappa, min lilla syster och min bror har spelat mycket fotboll också. Man måste ju hålla igång ;). Jag har fått jätte fina bilder förresten. på havet och på den fina naturen som är här. Jag är ju i halland. Hur har ni det? Har ni åkt nån stans över lovet? Eller har ni inte lov än? .
Jag har sätt att min statistik har minskat. Hoppas att ni vet att jag kommer med friska tag igen efter lovet. För vill inte att alla ska försvinna bara för att jag var borta i 5 dagar. Men men. Nu måste jag gå och hjälpa till lite här.  Puss och kram, så hörs vi snart!
GLAD PÅSK! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0