God natt!

Hejsan. Vad har ni gjort ikväll då? Jag har firat min mamma som har fyllt år, trevligt. Men det blir en rätt tidig kväll, för jag har en tidig match imorgon. Och man vill ju vara frisk pigg och bra! På matchen idag blev det 1-1. Är välldigt nöjd! Vi spelade jätte bra. Vi gjorde första målet, och dom sköt in en rätt hård och hög boll på frispark, men det var väll lite tur. Det var våran svåra serie som vi spelade i dag, imorgon är det den lättare serien. För man blir inndelad i olika serier.
Men nog om fotboll. Nu snart ska jag gå och lägga mej, mamma, emil och clara ska gå med farmor till bussen nu. Så jag pasar på och göra mej iårding. Så natti natti, på er alla. Hoppas ni har haft en bra kväll.
Bild: Tycker den är lite cool, den ser liksom lite tecknad ut..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0