fredag, äntligen påsklov! :)

Hej!
IDAG BLIR DET PÅSKLOV! :DNu sitter jag hos emma, jag ska ju sova här idag. Vi har varit i stan idag, istället för att bara vara jag och emma så fäljde jenny linnea och ebba med. Kul kul. Jag köpte inget idag, jag hann inte... Men jag får väll åka till v-by med mamma nån gång i helgen, jag måste ha den dära kiolen och en vårig topp.
Imorogn:
Ska jag kanske träna, vi får se hur det är med foten. Jag fick ont i den i går på träningen. Och så kanskå åka upp till v-by med mamma. Och ridning är det också.

 Men det var väll allt för mej just nu, puss och kram!

bild:my shoes;)
noescape

Hihi, jaa vistt är dte skönt med lov? :D

2009-04-03 | 21:02:13
Blogg: http://noescape.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0