Fredag, 17 april

Hejsan !
Vad gör ni alla för nåt? Jag sitter hos emma. Vi har varit ute och fotat lite. Bilderna blev ganske bra faktiskt. Jag ville ha lite glans i dom. Men vi får se hur det blir. Vet ni vad? Idag när vi hade träslöjd tror jag att det var, så sa några att dom och nåra till skulle gå till kulan för paulina hade sagt åt alla att gå dit och spela fotboll efter skolan. Och hon sa så till mej och emma också. Så vi bestämmde oss att gå dit. Men när vi kom dit så var INGEN DÄR!?! Förutom 2 killar. Och jag fick såå damp på paulina (fast hon var inte där, hehe) För det är så jäkl likt henne att göra så också.. Fast jag vet inte om det var meningen men ingen kom iallafall. Men men, nu ska ni få se dagens outfit:

T-shirt,linne, skärp, stumpbyxor, skor.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0