Dagens outfit

Hejsan! Vad gör ni? Jag har lust att säga att jag inte gör nåt, men nu äre så att jag måste plugga som en galning! 1 test, 1 läxförhör och 1 prov, till imorgon, och en läxa till på torsdag, tiden finns inte! Dessutom måste jag duscha, jag har ju haft träning och har precis ätit. Ena veckan kan allt vara lugnt i skolan, alltså inga läxor och inga prov eller nåt sånt, men andra veckan kan man få ångest bara för att man inte hinner mad alla läxor, plus fritiden, som fotboll ridning m.m. Så äre den här veckan, asså det är verkligen som emma säger, tiden finns inte till! Och igentligen hinner jag inte blogga nu, men jag behöver skriva av mej all stress och så..
Jaja här kommer dagens outfit;

Bild;Sry för att den blev lite suddig..
Klänning-gina tricot, strump byxor-H&M(?). Det var min outfit,fast jag hade en svart tröja över också.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0