Äntligen! Internet funkar :D

Hejsan !
Jag är så himla glad att mitt internet funkar! Det gjorde det inte igår kväll eller imorse! Min kväll var bra igår. Jag emma, linnea, paulin och hanna var ute igår. Jag och emma skulle igentligen upp till lunda och göra en sak åt mamma, men vi pallade inte så vi gick till gläntan istället. Och dår träffade vu paulina och linnea som skulle gå och möta hanna. Och sen gick vi runt lite i spånga/lunda och sist så kom vi till vinsta skolan. Och där skulle linnea hem, hennes pappa kom och hämtade henne. Och sen gick jag hanna och emma också hem.

Jag har inte hunnit fixa bilderna än. Så här kommer en bild som linnea tog igår.

Jag var då inte värdens finaste, men men..
 Nu ska jag fixa bilder, lägger ut några senare.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0