23/4-09

Hejsan. sorry för sålig update! Men jag pallade inte skriva nåt igår, och så hade jag och min familj ett litet deprimerande samtal igår.. Men nu ä jag till baka!.I dag i skolan så var det några ryssar på studie besök, eller dom ska typ vara här hela vecka, men iallafall, dom var skit läskiga.. Eller när jag och några kompisar datt och åt och don satt ett bord bort, och dom typ stirrade hela tiden!.. Men visst har det varit härligt idag! När jag kom hem var det minst 20 grader  i solen:).  Vilken bra dag att ha träning på. Kvart i 5 börjar det. Så jag måste väll fixa nåt att äta poch sen byta om. Dagens outfit kommer senare, så då hörs vi. Puss.



Bilder; tagna av mej, på landet. Vad tycker ni? Skriv gärna en komentar och skrib vad ni tycker om bilderna.
E M M A

balla bilder! :)

2009-04-23 | 21:39:26
Blogg: http://sommarfreak.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0