Sova

god natt!
jag ska se klart på ´´greys anatomy´´ sen ska jag faktiskt ta å gå och lägga mej, jag är jätte trött och så blir det en rätt jobbig dag i morgon för vi har ju sri lanka- dagen då. Vi i spånga gymnasium grundskola ska ha en sri lanka-dag för dom som blev drabbade av tsunamin. jag och emma fick jobb på en affär som heter barnsligt nere i spånga bakom ica typ, och vi fick jobbet att dela ut flyglappar nere i spånga..


det här är en rätt gammal bild;)



här är min katt i min säng,

Moni

kikar in o säger hej, hoppas du får en bra dag??, kramizz

2008-11-27 | 13:13:20
Blogg: http://monkann.blogg.se/
Emma

Fin blogg du har!

kul att det är så många som skaffar blogg ( även att du gör det ! )

2008-11-27 | 13:30:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0