God natt

Hej och god natt.
jag är som ni kanske förstår rätt trött nu, det har varit en rolig men rätt jobbig dag i dag.. Vet inte varför men man kan inte vara glad jämt, som sagt kommer vi ha gäster i morgon ( fast det är inte försen kl:5) men jag kommer blogga mycket under dagen!
Och på söndagen kommer det nog komma ut några roliga/fina bilder från lördagens kväll.
 Men på söndagen så har typ spånga is(fotboll) sammling i spångafolkan kl:2 tror jag, men iallafall så har dom bestämmt 1 som kommer bli den som har varit en bra vän under det hära året och sen kommer dom att välja 1 som har utväcklats mest under året, och det skulle ju alltid vara kul att få sitt namn uppropat i en högtalare att komma upp på scenen ;) Då får man väll hålla tummarna! 

Aja numåste jag gå och lägga mej! en jobbig dag väntas imorgon!

haha det här är mitt rum, det är väldigt stökigt men jag ska städa imorgon!

och det här är då min säng, det är en sån dära hög säng med stege på..
dom är jätte jobbiga! en sån hära säng vill jag ha:

haha nej jag skojade bara!
men den hära verkar skön:

fast lite läskigt när den är rund eller vad tycker ni?
men kolla på den hära:

den hära verkar skiit sköön!
men hästens sängar värkar också vara rätt mjuka och sköna:

jag älskar mjuka sänga som man riktigt sjunker ner i!

Dröm sött och sov gott!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0