shooooooo!
Nu ska jag städa mitt rum, för vi ska få gäster. Fast dom ska bara äta förrätt här sen ska vi gå till dom och äta middag och sen till några andra och äta efterrätt.
Jag kom precis hem från från Emma (http://sommarfreak.blogg.se) Vi har spelat lite wii och ätit lunch. För nu äntligen börjar jag att friskna till! Och det är ju tur nu till nyår..
Jag har inte så mycket mer att säga eftersom det bara är början på dagen men jag kommer nog visa några helcoola och fina bilder från den hära kvällen! Det är ju så fint med alla raketer, tycker inte ni det?! Har ni fått några raketer än då? Det har jag, det är inte så många men jag vill inte det heller..
Aja är det nån som har nån aning om hur man ska se ut på nyårsafton? det har inte jag, inte en blekaste aning..
Men men vi får se hur det blir.
ska städa nu pussar♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0