Trött..

hejsan alla!
Vad har alla gjort i dag då? Själv har man varit i skolan och ätit jul bord, mumms!
Mn vi hde gympa direkt efter och vi hade Beep-test.. det kändes som om man skulle spy efteråt, för att man hade ätit så mycket. Så sen när jag kom hem så la jag mej bara och tittade lite på tv i typ en halv  timma sen somnade jag, jag brukar aldrig göra dej typ!? Aja nu är jag pigg igen typ,  Vad ska ni göra ikväll då? jag ska inte ha något specielt framför mej tror jag inte iallafall.
Vi var på djur expot i min skola idaag, det var rätt bra faktiskt för vi missade lektionen för att klappa på djur typ;).Men tyvär hann jag inte ta några bilder.Jag lägger in några fina senare för jag måste äta nu,det blir kyckling klubba med friterade pommes.
Puss och kram och ha en bra fortsatt trevlig kväll.
Celia - Design, foton, intressen

Svar: Haha visst ? :DD

2008-12-12 | 19:44:54
Blogg: http://ceeelias.blogg.se/
Evelina

Usch, vi hade också beep-testet för ett tag sen.. Fyfan, det ska jag inte göra om igen! (a)

2008-12-12 | 19:47:59
Blogg: http://flickanjoensson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0