Kul test

Vilken svordom använder du mest? jävlar, i think
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det är olika men oftast 7
Var köper du dina matvaror ifrån? Vet inte city gross eller nåt
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? va med på bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? Jag vet inte
Vad åt du till middag senast? kyckling
Kan du vissla? japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, såklart
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? sommar 2006
Pratar du några andra språk? Typ inte
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja
Vad har du med dig in på bion? Va?
Vad har du för väder? Minusgrader
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?  Jag går i högskola
När sov du senast på golvet? i sommras på landet
Gillar du din boendesituation? Jag vet inte, ibland
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? vet inte 6 tim kanske
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14
Tror du på liv på andra planeter? japp
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag kan gå och dö.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, låter fett kul! tkr inte ni dt?
Tycker du om att krama folk?aa :)
Äger du en digitalkamera? aa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte,
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? AA
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, Bussremsa och pengar om jag har några

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0