Sover hos effi:)

shuu alla!
vad har alla haft för sig idag då? ja jag har varit i stan med effi och ebba, det var kul! Fast vi prövade skor åt effi i typ 2 timmar!?! Fett jobbigt och varmt!. Och efter stan så åkte jag och effi till hennes häst och långerade, hon var jätte duktig!.
Jag har väll inte så mycket mer att säga om dagen förutaom att jag och effi bytte julklappar så hon fick den jag har köpt och jag fick den som hon har köpt. Effi hade köpt en jätte mysig halsduk och ett par jätte mysiga vantar, TACK Effi!
Jag önskade att jag kunde visa lite bilder från dagen men tyvär så har inte effi sony ericsson så jag kunde inte ladda in bilderna, Men jag kan visa vad jag fick i morgon:),Av mej fick effi en foundation borste som hon ville ha och en badbomb.
Och som jag sa innan så blir det inte så många bilder i dag, men kommer i morgon. Juste imorgon ska jag och min pappa åka och köpa julgran är det någon som vet var man kan köpa någon?
Aja det var allt från mej denna stund men vi hörs säkert senare i väll puss och kram skumbanan


Effi och ebba, dom jag var i stan med ;)
Celia vilhelmsson

Re: Jo såklart jag gör! :D:D

2008-12-23 | 10:53:53
Blogg: http://ceeelias.blogg.se/
Milla

tackar :)

2008-12-23 | 12:43:10
Blogg: http://onlygirlfamme.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0